Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

TENTNOJA!

Yes ni hörde rätt nu kom den!
Kallsvettas redan och frågar hitan o ditan om jag uppfattat saker rätt, och har det det så har jag lärt mig en massa utan att ens läsa hela boken WOHO! Men det återstår som sagt var att se , usch usch.
Dagen bestod av en värdelös åktur , dvs jag kunde fått "övningstentan i förrgår och mejlade frågor kring saken istället" , men där satt vi och dödade värdefull tid.  

Wish me luck nu ska jag dyka ner i malmgren boken och skriva lite om sextiotalet vad som var då och sånt där, för att sedan skriva ner begreppen jag, Amanda, Julija har hittat.  Så får jag läsa på mina egna små anteckningar inför provet och kanske innan jag somnar ikväll göra övningstentan.


XoXo Joss
Postat av: AngelTitti

Lycka till nu gumman. Jag håller tummar samt tår krulliga.

2009-09-11 @ 05:50:08
URL: http://angeltitti.blogg.se/
Postat av: jennie hagman

Yoooo bruden :)

<3

2009-09-11 @ 22:57:37
URL: http://hagmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!