Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sexiga skor , och träffa lillebror!

Hej alla!
Idag så har jag en rätt fullspäckad dag om jag får säga det själv.
Först ska jag sminka mig och ner på stan och köpa ett par skor ; låga pumps.
Sen ska jag ta pendeltåget till Stockholm central och möta mamma och Stoffe i Kungsträdgården!
Jag saknar min bror.
Efter en timme eller två där så bär det av hemåt för att ta min badväska och sticka och simma, dvs. om jag inte är helt sinnes trött vid det laget! :)

Jag har inte så mycket mer och säga om dagen eftersom den inte inträffat ännu!
Talk to you later!  


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!