Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Polly kladdkaka?

YUCK!!! är allt jag har att säga, det var verkligen det vidrigaste jag gjort/ätit men såklart så gillar Stefan och Nathalie(syrran) det, men jag mådde rent utav sagt illa av den. 
Nej vanlig kladdkaka om något i fortsättningen säger jag asså.
Stefan vägrar slänga något som "går" att äta så ..
 här står den och luktar..... ;D  
 
Tentan då!
Hur det känns är det jag får för det mesta såhär dagen efter, och jo det kändes bättre än vad det gjorde när jag kom in i rummet och kuvertet låg där framför mig.  Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig.
Det skitsvåra eller det såkallade i min värld "duable"..
Dock vart det helt okej faktiskt. Besviken över formen på tentan faktiskt!
Nu undrar ni vad jag menar :)   
Det var en "analys av en text som hade fyra rubriker"  ser ni felet?
Fyra rubriks analys som ska dras till en läroplan och ha massa vuxna ord i sig kan inte bli annat än HACKIG!
Så kändes det , jag gav ifrån mig en hackig sammanställd analys av den såkallade tenttexten.
Dock är jag säker på ett godkändt men det spelar inte så stor roll egentligen för det ska ju kännas exemplariskt.
Har man kämpat för en sak vill man ju att det ska kännas "WOW fyfan vad jag är bra" har jag fel??

anyway, gårdagen bestod av en tenta och sen en träff med mamma som innehöll ett revbensspjäll, lite chips och miami inc.   Ami är så sjukt snygg så det finns inte.  Yumyum.   Stefan får börja fortsätta på den där sleaven of his. MIHI!


Idag har jag bara varit med min kära syster och bakat den "äckliga kladdkakan" men även mat gjorde jag, samt färgade mitt hår mörkbrunt.    Det syns inte eftersom det var svart mycket fortfarande men sen när det börjar bli matt igen så blir det ljusare framförallt blir min utväxt inte lika synlig. Ska nämligen gå över till  en ännu ljusare brun sen , med slingor.  Som jag hade när jag var yngre, var rätt snyggt. DOCK! ska mitt hår inte ta den smällen riktigt ännu så det tonas ljusare nu ingen permanent färg längre. Toning har ingen amoniak därav kan mitt hår växa ut och det kan gå ur och utan att göra det tunnare och slitet.
ME LIKE.
Funderar starkt på att skaffa "riktigt hår" i form av hårförlägning. Dvs jag ska ha litelängre än jag har och öka på tjockheten av mitt hår genom att lägga in sånt, inte särskilt mycket men lite :)!
Blir det jobbigt går det att plocka bort men det ska nog bli bra.

Imorgon är planen : lillebror kommer och vi ska till sydpolen och ha en pangfin dag där.  Sen ska jag till bästaste henke penki och se på något program eftersom han inte fixat ny dvd eller så ännu.

XoXo Joss



Postat av: AngelTitti

Härligt att bror kommer... hoppas ni får en superhärlig dag med mycket plask och skoj... ge honom en kram från mamma samt be honom ringa. Här ska det göras matlådor samt städas lite. änglakram

2009-09-13 @ 09:58:28
URL: http://angeltitti.blogg.se/
Postat av: malin

pollykladdkaka?! vems idé va det?

stackars, är nåt oätligt enligt dej borde du få slänga..

<3

2009-09-13 @ 20:20:14
URL: http://pixiidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!