Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Po-dagen!

Godmorgon allesammans!
Det får bli ett snabbt inlägg eftersom jag har tjugo minuter på mig att sminka mig och tova till håret innan det är dags att ta bussen ner på stan. Egentligen skulle jag behövt ta den nu. Suck. tror det blir till att gå till stan faktiskt. fixa mig snabbt nu och sen dra.

Vilket fall som helst: tona håret lite mer idag eftersom det behövs för att det ska bli jämnt. Skriva klart reflekterande texten, ha po-dag och försöka ta någon form av bild på mig själv, vilket jag inte haft lust med den senaste tiden.

Hoppas ni får en superduper dag nu!


XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!