Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Movie night number 1!

Hej kära läsare!
Igår var det en superduper shopping med bästaste Rosie!
Och idag bestod dagen utav träning och hårtoning.

Simmade 1 timme i sträck idag innan jag slängde mig in i bubbelpoolen i cirka 15minuter.
Sen bar det av till duschen.  Drog ner till centralen och åt två toast på något random ställe.
Var gott!  Brieost, tomat och lök toast.

Kom hem och avfärgade först mitt hår och tonade det sen svartbrunt mocca aktigt.
Ska ni fortsättningen bara tona mitt hår tills jag får långt hår, och då låter jag toningen gå ur helt.
Kommer väll ta cirka 1månad för det att gå ur helt. Men kommer vara värt pysslet och pengarna för att få ett hälsosamt hår igen. När mitt hår är långt och naturligt kommer jag dansa i mitt vardagsrum det lovar jag er.

Nu sitter jag i soffan med min älskling och vi väntar på att kladdkakan ska bli kall. *han reste på sig och gick*
Jag är så trött på att han är så uttråkad hela tiden så fort han inte får spela spel på datorn med den andre Stefan.
Vi umgås ju knappt längre. Blir seriöst nedställd.
Aja , blir väll till att kolla på American History X själv som för övrigt är en utav mina favorit filmer.
Älskar hur dom visar förändringen i ett beteende hos en människa. Derek huvudrollen går från en nazist till en vanlig hederlig kille. Det är en underbar skildring av verkligenheten så som man önska att den vore.
Hemsk film, bra budskap, helt underbar bara.

Nu blir det till att koka lite kaffe , och ta en bit kladdkaka! Som bör vara kall nu.
Hoppas han inser hur osocial han är snart, bara för han inte gillar filmen behöver det inte betyda att han ska skita i att vara med mig. Jag sitter ju och kollar på hans Mcgyver avsnitt.  Vilket jag tycker är skit tråkigt.

Aja, nog om det nu!
Jag hoppas ni andra har en jätte rolig kväll fylld med massa PARTYN eller mys!

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!