Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Det rullar taggbollar på slätten!

Superb, jag har lyckats glömma bort min blogg helt och hållet och skrivit på facebook igen. Well no more. Uppdaterar lite snabbt då jag är påväg till jobbet sen och trasig! Förrförra veckan låg jag veckan innan min "semester" helt död med rutten och svullen hals, extrem frossa, och kvävdes av mitt egna slem i tre dagar innan jag insåg att doktorer är bra. Det visade sig att jag hade dragit på mig en halsfluss som var så pass allvarlig att det började likna lunginflamation på blodprovet. Halsen var halvt igenstängd av svullna halsmandlar. Fick direktivet att sluta vara så envis och åka till läkare när jag blir sjuk samt att får jag svårt att andas (igen hade det i tre dagar) så måste jag in akut det är inget att leka med. Ojoj fick skäll ska ni veta och kort därefter dubbelkur antibiotika.
Veckan som var nu har jag packat inför flytt & vilat upp mig ytterligare efter min härliga sjukperiod.. Tredje dagen i "nya" lägenheten nu (milosz sedan förut har bott i den tidigare men nu är den vår) och det kunde inte kännas mer underbart. Lägger upp lite bilder på hur allt blev efter en två dagars städande m.m over and ou

 

Postat av: Emelie

vad stor lägenheten ser ut!

2012-01-31 @ 11:03:02
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!