Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Jag älskar dig!

Jag blir så arg ibland när jag tänker på hur människor bara kan slänga runt just "de tre små orden" utan vidare.
Samtidigt så minns jag en tid då jag själv inte riktigt visste innebörden av dem.
Av att verkligen älska någon, och vad skillnaden var mellan "tycka om" och faktiskt älska.

Om jag idag ska räkna alla personer jag verkligen älskar utöver min familj så kan jag räkna upp två till fyra stycken på handen. & två människor jag skulle om jag förlorade.

& den ena är du älskling. Min underbara luffs, mitt allt här i världen. Jag tror inte du någonsin kan ens börja att förstå vilken betydelse du har för mig, och hur du rör runt i mig som ingen annan kunnat tidigare.
jag skulle kunna bosätta mig i din famn föralltid , och aldrig se dagens ljus igen för du är tillräckligt med ljus för mig.
Min allra största önskan är att fortsätta mitt liv med dig.

Ett jobb är ett jobb, träna är bra för en, kompisar kommer och går men kärlek kommer alltid att bestå.


Bara en lite sentimental uppdatering såhär på eftermiddagen.
Over and out.
Postat av: emmy

intressant skrivet men så sant, jag har jätte svårt att säga de tre små söta fina orden högt till någon, fast jag verkligen älskar dem. Men du har så rätt så! :)

2011-09-26 @ 20:13:58
URL: http://onebreath.webblogg.se/
Postat av: Joss svarar!

Tack så mycket!



Jag tycker verkligen att du ska ta dig tiden att tala om för människor att du älskar dom iaf once or twice. För de tre små underbara orden kan göra så mycket när man mår dåligt, om man bråkat, eller om man bara behöver lite uppskattning.



Jag personligen vill inte leva en dag utan dem jag älskar och veta att jag aldrig fick chansen att tala om för dom exakt hur mycket dom betyder.

2011-09-27 @ 12:32:52
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!