Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

*BUH*

Lets go discodancing!

Nej men hej! haha.   Jag sitter nu här smärre övertrött och speedad på jobbet. Sitter och lyssnar på en spotifylista som faktiskt är döpt till discodancing för att peppa inför Halloween festandet på Lördag.

Känner mig dessvärre inte så jätte peppad med öm rygg, trött och halvsjuk.  Sen uppepå det ska jag försöka känna mig snygg i min dress när jag ej kunnat träna på ett bra tag nu! Hey ho lets go typ.  Men det blir nog bra.

Att jag har bra sällskap kommer nog göra kvällen! <3


Jag tänkte nu faktiskt bjuda på två bilder på tatueringen oplastad, men som sagt det är inte helt ifylld och ej färglagd. Enjoy!!

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!