Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Morgonrutin?

Jag hatar verkligen mina mornar ibland. 50/50% chans att jag får springa till bussen. Redigt morgontrött. Jag har flera gånger om konstanterat att jag sover på tok för lite! 4-5tim / natt mån-fre, ca. 11tim till lördagar, sen sent i säng vid 04.00 och sover 9tim till söndagar... Ser ni mönstret. Innan mitt träningsuppehåll tränade jag 4dagar i veckan också. Detta är inte bra. Måste verkligen börja försöka få minst 7tim må-fre!! Uppepå allt går min hjärna &mitt hjärta alltid på högvarv, vilket kan vara anledningen till att jag har ont i bröstkorgen igen. :( Igår gav vi den nya serien "Grimm" en chans också ,men jag måste säga att jag är inte riktigt såld ännu. Nu ska jag vila lite over and out!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!