Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

iform.se nödvändig läsning!

Hej alla fina. Idag så satt jag och börja skumma igenom iform.se hemsida då jag fick en breader på jobbet. & jag måste säga att det finns en bra del läsvärda saker på hemsidan. Som ni alla tjejer framförallt bör ta del av. Ett exempel är artikeln om att "den djupa höftböjaren" kan vara hindret för en platt mage. Är den spänd dras ländryggen bakåt och du får en såkallad "putmage" (fel hållning) och magen dras inte ut ordentligt.

-Klicka här för att läsa artikeln-


Sen måste jag bara få säga; FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Drog ännu ett gympass igår.  Så jäkla värt och härligt.  Speciellt eftersom planen först var att somna på soffan direkt efter jobbet tills dess att jag insåg min tvätt-tid jag har idag och den inplanerade filmkvällen med Jim på torsdag.  Då fick jag all energi i världen.    Dock kan jag erkänna att jag vingla till av trötthet på gymmet from time to time , men detta ignorerade jag stolt och "köttade" på.

nu har jag tyvärr inte tid att uppdatera mer just nu. på återseende ;) over and out
Postat av: Emelie

hihi jag vet gumman. jag menade josefin malmström som jag började tjata på sen :D

2011-11-23 @ 22:07:31
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: admin

då är jag med :)!

2011-11-23 @ 22:21:13
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!