Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Gå bort kilona

Jag har blivit tipsad av bästa kattis att gå 16000 steg bara när träningen inte hinns med. Gå från pendeln osv för att skrapa ihop dom! Och de dagar jag tränar försöka komma upp i det då med. Dvs ha på mig den hela tiden. Tur att jag har fått låna en ifrån pia som är liten och bra man kan ha den i tutten!^^ Nu jäklar ska det knallas. I måndags gick jag 6584 steg(ca.180cal) och igår 9079 (469cal) idag satsar jag på 16000!!! Blir en trip till liljeholmsgallerian idag med mami för ett par vinterdojor, och tjockare leggins,tröjor. Fryser jätte mycket.. Ny halsduk också tror jag. Har fortfarande två h&m kuponger kvar. Igår fick jag träningsbyxor(värde 369ungefär) puder(50),padd(9) , duschgel(30), kajal(50) för 240kr eller något sånt gick alltså plus runt 200kr. Rabattkvinnan! Babe fyllde år igår också lägger in bild på min present:)



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!