Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

tack!

Det värmer att mina vänner som exvänner fortfarande bryr sig och försöker hålla reda på vad som händer med mig.

& Emelie
ja jag har sagt allt  detta till honom 700gånger om, men han verkar inte vilja förstå hur mycket han betydde och fortfarande betyder oavsett omständigheterna som är just nu.

Annica, Ja jag anser detsamma. Alla förtjänar att vara lyckliga. och efter så pass mycket tillsammans så tycker jag att man oavsett vad man känner just nu i vrede ska glädjas åt den andre. Jag kommer säkert känna svartsjuka pga. att det har varit han och jag sen också. men jag har ju mitt nya liv att bygga på nu, och då kommer jag glädjas när han lyckas att äntligen göra det själv också.
Postat av: Annica

Det är så sant som det är sagt. Jag har lagt allt som har med Leahs pappa bakom mig att göra och går vidare med mitt. Spelar ingen roll vem eller vad men alla förtjänar att vara lyckliga.

2011-02-07 @ 21:17:16
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!