Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Spelhysteri, och oändlig lathet!

Är det bara jag som inte förstår hela grejen med att "lana" , och spela ett spel i en hel dag utan paus.
Visst jag är inte helt emot alla spel i hela världen, jag gillar själv enkla spel på jesper.nu eller Facebook när man har riktigt jävla tråkigt, men inte annars.   & ska man spela så räcker väll ett par timmar?
Måste det dras ut till åtta,nio timmar ?

Sen det här med att sova bort hela dagarna, javisst jag gör det ibland jag också, men inte till fyra , fem!
Sen gör jag hellre något med någon än att sitta hemma hela dagen och inte göra ett skit.
Men de flesta av mina vänner verkar inte dela den åsikten alltid, och aldrig när jag känner så.

Nu låter allt detta så himla negativt men det är inte meningen att det ska framgå så. Jag bara skriver av mig.

Detta resulterar i att det inte händer något i mitt liv om inte jag vill supa med folk på helgerna.
Ibland får jag träna med mina kompisar eller så händer det att jag & sandra gör någonting. Jag undrar bara vart resten är och varför dom inte också kan höra av sig from time to time.
Jag jobbar,sover,äter , och kanske tränar en tre gånger i veckan oftast en gång och en gång på helgen.

Sen efter den 25 går jag ut en gång med en kompis. Efter det händer det en massa saker jag inte kan dra med på, och jag blir sittandes hemma.
Det finns liksom ingen längre som bara frågar mig om jag kanske vill ta en promenad. Jag skulle älska att promenera med er och bara snacka...

nej nu blir det mer o mer negativt så jag tror jag slutar skriva nu

Over and Out

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!