Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Skolan dödar motivationen!

Hey yall! Ja jag vet att nu har jag varit RIKTIGT sämst på att uppdatera, men nu tänkte jag att det är dags igen.
Har inte haft någon särskild lust att blogga, och dela med mig av allt som händer här...
Däremot ska jag börja ta tag lite i detta vid senare tillfälle. Just nu ville jag bara hjälpa till att sprida vidare denna video som en gymnasieelev gjort. Hittade den på en annan blogg http://aprilbabe.blogg.se/ .   Många tycker , eller ja "många" har kommenterat att detta är en rip off av den amerikanska? videon som vi alla säkert sett någon gång. Jag däremot tycker det är bra gjort ifrån eleven att han försöker framföra detta på svenska!
Så budskapet sprids på två språk!  

Enjoy, och passa på att tänk efter!  Tycker det är synd att de högst uppsatta inom skolsystemet inte får se detta och få samma chans att ha en  JA PRECIS upplevelse.



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!