Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Under konstruktion!

Halloj! Nu får ni ha tålamod med mig faktiskt.  Min blogg är dum mot mig just nu och ändrar tillbaka uttav sig själv ibland eller visar fel förhandsvisning för mig.  Så ja det tar lite tid. Klockan är tillbaka bilden med hoppas jag. Reklamen för bloggerfy inlagd. nu undrar jag bara  hur jag får bort rumpreklamen högst upp. 
Bloggerfy ska markera ord med reklam.   Hm! 

Äsch det löser sig. blir lite bakgrund och annat när jag kommer tillbaka in senare. Och förhoppningsvis kanske en header bild eller ny profilbild :)

Take care

XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!