Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sjuk igen? ...

Sjuk igen? Ja , jag tror allvarligt att jag börjar bli dålig igen. Mår illa jätte trött, och springer på toa hela tiden! 5Gånger sen imorse vid 8. Detta är inte roligt. Jag måste jobba en vecka till för att försörja mig själv i december tror jag det blir! Det är så med bemanningsfirmor. Man har inte tid att vara sjuk när man inte är fast anställd. så det känns som om det inte blir något gym för mig idag! Vilket isåfall är väldigt tråkigt. Mår mycket bättre nu när jag tränat igår. Lite vikthysteri har jag alltid men det blir inte lika mycket och jag blir inte deprimerad. Måste nästan gå känns det som! Måste få med mig någon. Vi får se senare hur det blir! XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!