Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sådärja!

Nu börjar det likna något här i bloggen. Eller vad säger ni?
Idag blev det ingen jätte slappardag utan fick en förfrågan ifrån Jocie om att gå med henne till stadhuset någon jobbsökar dag med massa arbetsgivare där. Båda behöver det so why not! Så nu är det skynda skynda som gäller.
Får därför slänga in ett inlägg efter!

Synd att jag inte har någon skrivare att skriva ut mitt cv med. men man kankse kan få till möten och epost  adresser ;)

Talk to you later.

XOXO JOSS
Postat av: Zandra

svar: Du har helt rätt, till fotograferingen använde jag både dustit och hårspray. Vanligtvis använder jag bara dustit dock.

2010-10-22 @ 10:14:04
URL: http://zandras.nu/
Postat av: joss

:) Visst är det skit bra att tupera med DUSTIT!?



Jag använder spray också just eftersom mitt hår är slitet och blir lite flygigt då. och min lugg kräver att sprayas på plats : )!



Kul att du var personlig och svarade här! ;D

2010-10-22 @ 15:57:27
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!