Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Promenix i höstrusket!

Hej alla goa och glada, & kanske frusna?
Ja nu har den första snön kommit så nu kan vi bara förbereda oss för fyra månader minst av vinter om inte fem. 
Benvärmare på , mössa, vantar o lång jacka , höga stövlar rekomenderar jag för alla frusna brudar därute.
För det ska bli den värsta någonsin sägs det.

Just nu sitter jag och plattar mitt upklippta nyfärgade gamla löshår. gjort det i samma längd som mitt eget sparade tre tunna sånna bara för att fylla ut ytterst lite. så kommer nog inte synas särskilt. men skönt ändå.
För jag ska ut på promenad i äckel vädret med finaste Linda! Prata och bara gå runt runt till vi stupar.
Blir ingen träning idag eftersom dom stänger sex men kanske imorgon istället då?! :)


Vi hörs säkert efter. take care!


XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!