Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Peppad till max! Imorgon smäl...

p281010_19_05000 (MMS)

Peppad till max! Imorgon smäller det! Då ska jag, jessi, och förhoppningsvis linda röja gärnet! Det är halloween pholks! Och jag satsar på förstklassig old school vampyr. Med inslag av dagens goth stil. Kommer bli awsome. Lägger såklart upp en massa bilder sen imorgon natt / söndag. Just nu sitter jag på jobbet och bloggar i brist på annat! Är lugnt än sålänge. Passar mig perfekt 14-18.30 och lugnt. Men ta i trä! Sen tycker jag att folk får länka mig i sina bloggar när jag är så snäll och har länkat de flesta! Uppdateringen sker regelbundet nu så vore kul att se statestiken skjuta iväg ibland. Det är stimulerande att bara ventilera av sig saker man ska göra eller hur man mår har jag märkt. Som dagboken man hade som lite fast öppen. Men något jag aldrig gör är att hänga ut folk medvetet. Så på det sättet skiljer sig en Blogg enligt mig! Juste idag ska sandra dra till johan så hennes lilla visit är över... Men det har varit rätt mysigt att ha henne hemma. Jag tycker om att ha en extra person i sängen känns inte tomt och läskigt då! Sen kan jag inte tänka ner mig själv i skiten heller. Hatar att känna att jag sitter i ett ekorrhjul och snurrar. Well nog svamlat för denna gång! Bilder kommer. XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!