Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Night night! ...

p29-07-10_22_00 (MMS)

Night night! Ja nu är det dags att sova efter en helt klart värd söndag och helg. I fredags var jag ute ungefär nykter kände inte av det lilla jag drack alls. Hade skit kul ändå och dansa nykter för första gången på ett bra tag. Brukar aldrig ge mig ut en helg till en krog/pub om jag inte är i samma tillstånd för jag tycker det blir jobbigt. Men denna gång bortsåg jag från det och fokuserade på att ha en kul fredag. Igår vart det en grov sovmorgon och lite träning på det innan jag o stefan begav oss till svärföräldrarna för lite käk och sällskap. Och idag har jag sovit och träffat linda lite. Vi fixade röda slingor och färgade bort hennes utväxt. Fick även hjälp med matlåda och som tack fick hon middag. Håret blev skit fint och linda drog hem runt halv tolv. Sen dess har jag sökt sex vettiga jobb och gjort mig redo för sängen. Nu ska det sovas. Hoppas jobbet ringer under eftermiddagen och inte nu om tre timmar. Behöver sova. Får säga som det är att jag är för sliten och inte känner mig 100... Och ta jobb på tisdag istället! Well sov gott. XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!