Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Godmorgon darlings. Nu vaknade jag och lig...

p031010_12_25000 (MMS)

Godmorgon darlings. Nu vaknade jag och ligger och drar mig bredvid den här söta saken på bilden. Han är inte redo att gå upp ännu men det är jag för jag vill se klart filmen vi började kolla på igår. "the tournement" lite skum med spännande. Sen skulle ju jag försöka satsa på att få in ett gympass idag! Eller så var planen! Nu kurrar magen men innan jag kan äta och dricka mitt kaffe måste jag brotta mig ur sängen. Talk to you later. XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!