Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Flitig tjej idag! ...

p041010_12_19000 (MMS)

Flitig tjej idag! Jag känner mig allt lite duktig och peppad idag! Gjort klart mina måste'n för dagen så sitter och klipper spjut som det kallas! Men så fort klockan slår kvart i fyra så traskar jag hem och duschar. Sen bär det av mot intervjun i brunnsäng. (personliga assistent jobbet) som jag faktiskt ser fram emot mer nu eftersom det andra går i snigel takt. Kommer innebära dubbellön för mig den här månaden om jag får jobbet. Vilket jag inte tackar nej till... Kan vara bra så jag får köpa en bättre tv. Kamera och förhoppningsvis åka på kryssning med mina tjejor. Eller stefan ;) ja jag har mycket att se fram emot om allt går vägen för mig. Kom iväg och träna igår och hoppas på att komma iväg idag igen! Så skönt dagen efter att känna resultatet i kroppen. Saknar min farmor lite idag känner jag. Borde slå henne en signal nu snart. Nej mina vänner nu är det jobba vidare som gäller. Håller er informerade. XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!