Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

ENERGI flyg in i mig!!! Precis snackat med...

p271010_14_08000 (MMS)

ENERGI flyg in i mig!!! Precis snackat med sandra och nu är fastighets-snubbarna inne hos mig och kollar mina fuktskador och mögel i skåpet. Älskar min lägenhet verkligen... Enligt han som jag pratade med planerar dom att renovera hela huset men inte direkt nu utan det ska finnas en plan färdig. Så jag tippar på att om max 6månader är min lägenhet nymålad , nytt badrum, nyare kök, bättre golv? Gissar nu bara. Men vi kan iallafall hoppas! Jag undrar vad dom gör och säger just nu... Äsch. 1 timme 45 min kvar! Tid gå fortare... XOXO JOSS juste en till grej för sandras skull: I love big geeks I can not lie and glasses that does fly! ;D


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!