Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

En fredag kväll i oktober!

Ja en helt vanlig fredag, eller?
Normalt sätt har jag inte råd att gå ut på fredagar som alla andra, men nu hade jag lite grejer hemma så sitter just nu och försöker kicka igång mig själv. Sen bär det av ner till crocs för att möta upp Lisen & company för lite coverband och cider!   Häxdricka i väskan blir det också;) haha.  
Lär väll gå om en tjugo minuter eller så , tänker inte vara där tidigare än halv tolv kvart i!  Jag vill också komma igång. De verkar redan ha gått eftersom jag ringde förut och nu igen. Då sa hon att de snart skulle sticka så jag sa gå i förväg. antagligen hör de inget därinne. Får telefon terra snart! 

Förutom det så har jag beställt en tjocktröjja och jeggins idag , med lite hjälp ifrån Stefan det betalas dock tillbaka direkt när jag får mina pengar. Förinställd betalning :) !

Sitter som på nålar nu angående nytt jobb.   ska som sagt försöka jaga på min chef lite att hon får kolla om det finns heltid på industri och logistik! Annat fall kanske jag får det där personliga assistent jobbet. hoppas hoppas.
Mer pengar , fasta tider! yes please.

Nu är jag fixad snart klar, ska bara hälla i mig något glas till sen måste jag gå utanför dörren! :)
Hoppas kvällen blir lyckad. annars får jag väll gå hem och bunkra mig vid soffan ? haha. :)

Jaja mer sen! XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!