Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Beslutet är taget!

Yes friends. its made. its final.  men det suger!
Det har varken sjunkit in eller varit lätt att ta. Dock är det inte meningen att sådana saker ska vara enkla heller.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. NÄR jag älskar någon gör jag det helhjärtat och all in. Det finns inga mellanting. Det finns ingen som går före.  Men när jag inte orkar mer så är det för att jag försökt allt. Och orken har runnit ur mig.
Det finns inte något eller någon som jag älskar som jag inte ger allt för.


Nu ska jag lyfta upp mig själv ifrån rännstenen och gå till gymmet där Sandra väntar.
Vi ska köra extremt mycket motions/fettförbrännings uppvärmning för att sen stärka lår/röv, och magmuskler med maskinerna! 
Wish me luck! Nere på 112cm runt magen gått från 117.

Jag ska satsa mer på mig själv nu!  Har även kontaktat mitt föredetta deltidsjobb som matvisare. Jag skiter i att jag hatar skiten, jag behöver få in den där 1000-2000lappen i månaden! 
Får ta typ Söndag och jobba ibland så är det bara, och onsdagar ledigt ifrån uniflex och återhämta styrkan igen.


mer uppdatering senare.
Skönt att jag har vissa personer som får mig att le när allt är mörkt. <3

XOXO JOSS



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!