Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

SUNDAYYYY!

Hello :) !

Lite uppdatering vore bra eller vad säger ni?
Igår var det emelies dotter Isabelles dop. Helt okej faktiskt. Hatar att lyssna på präster, och att vara i en kyrka, men vad gör man inte för vännerna! DÄREMOT ska jag gifta mig i en kyrka! Inte för att det är kristet utan för att jag tycker det är traditionellt och blir oftast en väldigt vacker ceremoni på så sätt.
*ateist* är jag ju som sagt.

Måste erkänna att det inte bara var bra på dopet, utan det hade sina motgångar också. Men jag bet i min tunga och härdade för emelie & stefans skull! Fick även väldigt fina bilder. Som mickis och Stefan ska få lite senare idag.

Vad händer idag? Jo jag ska fira min viktnedgång ( 4,6kg) med att ta en långpromenad ner på stan och hem. Sen tar jag nog lite omvägar för att gå lite mer! Sista dagen på helgen idag så imorgon är det bara mat och inget snask som gäller fram till fredag kväll! :)
När jag ändå är ute och går så ska jag svänga förbi Johan B för att ta en titt på hans nya place!

Blev inga lösögonfransar i Fredags för först satt dom bra sen lossna ena så skulle jag fixa det och det resultera i att det såg cp ut. Så blir ingen bild! Men vem vet dom kanske åker på idag istället ^^. We shall see!

Igår ringde mormor&morfar mig ,och måste säga att jag vart överlycklig. Så skönt att känna att någon bryr sig.

NU får jag sätta fart! XoXo Joss!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!