Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Im knowned as superwoman, my oncle is superman!

Hey!  Vill börja med att säga att de som läser min blogg, som känner mig och verkligen inte är en vän till mig. Borde sluta kommentera fula saker om mig, för jag bryr mig inte alls om era åsikter. Det är de som är mina vänner, och min familjs åsikter som rör mig i ryggen. Inte era! Dvs. du /ni slösar er tid.  Jag är tillräckligt stark att jag uppnåt den nivån där det inte alls irriterar mig! Annat än att jag måste radera sånt hela tiden.

Vad har hänt då? Jo jag flyttar till eget 1juli , fyller 20 den 20:e juni! Har långt hår lite fakeigt javisst men mitt växer ut snabbt till den längden och då slänger jag fake håret! muha!
Jobb har jag fått också, så har nu två där jag kommer få jobba mycket har 125kr före skatt på ena och 114+ob före skatt på andra!

Jag fixar mitt liv och ni party poopers kan bara ta er i @£$@@!!!!!


Nu ska jag göra mig snygg och dra och fira min kära Rosie som fyllde 20igår! ska även fixa en liten present åt henne! Puss på det!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!