Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Håll tummarna people!

Godmorgon till er som nyss vaknat och god eftermiddag till er arbetar myror!

Kan stolt säga att min promenad vart av igår igen. Cirka 4km tror jag nog att det blev allt som allt.
Jag gick lite tidigare denna gång så att jag skulle kunna titta förbi Jocie och se hur hon mådde. Sen efter någon timme var det dags att möta Stefan utanför Scania och åka hem.

Idag fick jag ett roligt samtal på morgonen om ett jobb i Södertälje, men jag håller det hemligt för alla utom mamma tills vidare. vill inte ropa hej förräns jag är över ån!

Snart kommer Rosie hit också, ska bli kul att se henne igen. Fixat jobb åt henne har man gjort också.
*klappar sig själv på huvudet* Jag är bra snäll..

Övriga noteringar:
finns på CUBUS


XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!