Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Good afternoon!

Hej , jag hade ju lovat att ni skulle få ett betyg på filmen "shutter island" idag , men det kan jag tyvärr inte ge eftersom det inte vart något tittande av film igår.
Utan vi ska se den nu istället om ca. 5minuter.

Så ni kanske får ett utlåtande lite senare!


Idag var det sååå skönt att sova.  Brukar mest sova för att vara utvilad. Brukar aldrig tycka det är lika skönt som förr när man låg och drog sig som tonåring.  Men idag var det riktigt härligt.
Vaknade första gången vid halv sex då Stefan drog till jobbet av att jag vart anfallen uttav massa pussar.
Däremot fick han ingen glad respons *oskyldig*
Andra gången vakna jag till 08.30 fortfarande lite halvtrött och kissnödig, så jag sprang upp och kröp snabbt ner igen och somna om!
Klockan 11.00 gick jag tillslut upp fullständigt utvilad, och utan att halva dagen gått. Så skönt så det finns inte!

Vad händer idag?
Ska se film med jesper, sen duscha och sminka mig så att jag kan ta en promenad med honom ner på stan och vänta tills han ska åka. Sen går jag nog hem också!
Väl hemma ska jag nog packa in min ikeakasse med kläder in i gaderoben! Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra.. vill någon hitta på något så är det bara att ringa! :)

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!