Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Fredags planer

Hej sötnosar!

Jag såg ju som sagt "shutter island" med Leonardo dicaprio igår, och måste säga att det var en 10/10 film.
Som säkert många andra trodde jag den skulle vara mycket läskigare, men den var inte så farlig. Det var uppbyggnaden och storyn som gjorde filmen. Rekomenderar den starkt!


Idag ska jag ta mig en promenad med fina Lina om hon kan få lite eld i baken och komma hit någon gång!
Sen ska jag över till henki penki och ha en film eftermiddag/kväller.  Kommer bli mys.
Var ett tag sen vi sågs nu.

Snart ska jag duscha av mig lite och sen sminka mig , och hitta något att ha på mig idag.
Eftersom jag troligen ska använda mina lösögonfransar som jag köpt på H&M så kommer det nog upp en liten bild senare.

Dagens: Its so funny, when some peoples true colors shine trough, they arent always what they seem. keep your door open, and your eyes as welll.


Ta hand om er!

XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!