Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Awsome kväll, fast klantig sådan också!

Igår drog ju jag och Emelie på spelning i Stockholm. Vart en händelserik kväll, med lite klanterier. Haha! Men är det jossan om inte något går fel? Nej, det är det inte. Men jag gör det med stil ;)

Emelie hade glömt adressen till stället så vi sprang runt på varenda gata nästan i 40minuter , och när jag frågade folk om vägbeskrivning fick jag bara amerikanare eller turister. Men jag kan ju så bra engelska så det var inte direkt ett problem, men ems var kissnödig och stressad så hann aldrig få en klarhet i vart stället var.

En gubbe som satt på ena stället kom ihåg vad vi frågade efter och drog fram en karta på mobilen och ropade på mig nästa gång vi passerade. Så tjugo minuter sena vart vi, fast egentligen inte. För de började inte spela förräns en timme eller mer efter vi kommit dit.

Alla banden var bra, höjdpunkten var ändå att de ena klädde sig i klänningar för att driva lite. Fascinerande måste jag säga. speciellt den turkosa hhaha. 
Tanken var att vi efter spelningen skulle dra hemåt med sista tåget, men istället vart det hitta en plats inomhus att sitta mitt i natten så vart en pub! Där blev vi i tre timmar vilket gjorde att vi missa sista tunnelbanan och stackars Stefan fick hämta.  Jag hatar verkligen att be honom hämta mig i Stockholm, för jag vet hur jobbigt han tycker det är att köra där speciellt sent på kvällen. Fast jag kunde ju inget annat göra direkt.
Kvällen vart iallafall lyckad, och I made a new friend. Vi snackade i två timmar om en viss sak, och kan bara säga att det är underbart med någon som fattar vad jag snackar om!

Idag kom Emelie över och hängde lite hemma med mig. Vi käkade min goda köttfärssås och spaggetti! Sen fixade vi naglarna och glodde runt på internet, och en del på tv innan det vart dags för en väldigt kort promenad och sen hemfärd för hennes del. Så kul att hon bara kom över sådär enkelt och villigt. Tycker om när folk nöjer sig med att inte göra något speciellt, förutom att umgås lite lätt. Det är skönt.

Imorgon ska vi dra ner till centrum här och fixa en grej, vad håller jag för mig själv tills imorgon! Då jag slänger upp en bild här!

Nu ska jag stänga av datorn och försöka komma i säng, för jag sov inte mycket inatt och vill vara lagom pepp imorgon! :)

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!