Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

skit kul när inlägg försvinner då du raderar ett annat.

rubriken säger allt!

Vad händer idag då?

13.00 arbetsintervju
14-17 springa till campusbutiken och hämta ut mina 900kr (sålt böcker)
17-18.30 åka hem

19.00-20.00 träna magen med hemma video!

sen beroende på om jag fått jobb eller inte , gå och sova innan 00.00 ! Vilket aldrig händer typ haha!

Måste bara köra en dagis notis: mitt hår börjar äntligen växa sig längre igen, woho! nu ska jag inte klippa det förräns det är låååååångt.   


XoXo Joss
Postat av: Mamma

Grattis älskling tycker nog att du kan gå och lägga dig tidigare än 00:00 ... så att du är pigg och riktigt på hugget imorgon... kramizar ska gratta Elisabet som fyller år idag... vi höres gumz

2010-03-30 @ 15:01:55
URL: http://angeltitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!