Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Många bollar i luften!

Hej gott folk!

Rubriken säger som sagt allt. Känns som om det inte finns någon lugn och ro just nu!
Förut var det vänta på att söka utbildningar nu när det är klart och inskickat är det högskoleprov och flertal jobb man sökt som ringer. När jag dessutom skrivit på papper på ett provisions jobb. Snacka om att jag har tur att min arbetsgivare är så shysst att hon släpper mig när jag får ett annat erbjudande vilket jag fått.
Samma sak fast med timlön. Är det något jag hatar så är det att känna att man sitter och jobbar gratis.

Utöver det är jag mitt i ett flyttscenario vet inte om det blir själv eller med jocie längre det visar sig under de kommande två veckorna! Som säkert flyger förbi när man jobbar hela dagarna o sen sover.  Vilket är positivt för då får jag inte i mig godis haha. och på helgerna ska det simmas. Bra deal med mig själv tycker jag.
Ska försöka dricka en massa vätska lightcola,vatten,te,festis sockerfri istället för godis liksom få det där "smaka något" begäret stillat.

Ultimatum är att bo själv då får man göra exakt vad man vill utan att gå någon på nerverna, men eftersom jag redan tycker om jocie så mycket!! Skulle jag kunna bo med henne likaväl också.  Så antingen eller. Blir nog bra tillslut.
karlhov kanske? eller värdsholmen med jocie. Har ju de där listorna till alla privatvärdar att trampa igenom också.
Hektiskt liv man har då man vill mycket. 

Som ni märker är jag osammanhängande och virrig just nu! Hoppas däremot att ni förstår varför. haha!
Varför kunde jag inte bara få provjobba på Fredag eller Måndag! Herre jisses att allt ska ta såååån tid.


Men jag fixar allt jag ger mig fan på, så snart över bara lite till. USCH!

Nu? sova! Ska nämligen jobba på deltiden med fast lön imorgon! Ica maxi , smakprovstant! 14-18^^
Förgyll min dag? kom förbi.   DE SOM JAG VILL TRÄFFA DVS! :)

XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!