Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Are you in , or are you out?

Hej allihopa! Uppdateringen vart bra och regelbunden där ett tag , och sen kom ett par jobbiga dagar, men nu är jag tillbaka igen och skriver lite.

Designen på bloggen är åt helvete och jag ska åtgärda det så snart som möjligt! Måste tjata lite på min vän Alex bara så att han hjälper mig snart..  Han har ju börjat på en fin bakgrund med svalor så får jag bara lite hjälp med grunderna typ lägga om menyerna och in med bakgrunden så klarar jag mig själv sen!

Vad har hänt annars då?


Jag har simmat en hel del med Jocie , men även med Alex nr. 2!
Sen har jag äntligen igår kommit iväg på ett gympass, och det är så skönt och effektivt så det ska göras om på Lördag tror jag bestämt , antingen det eller söndag!  Imorgon ska jag nog försöka komma iväg med jocie och simma!
Träningen rullar på iallafall.

Men sen är det ju detta med livsavgörande beslut som riktigt inte är på min sida.
Tex. som ni vet så har jag skickat iväg typ FÖR mycket jobbansökningar *nästan* man kan aldrig skicka för många direkt egentligen , men det börjar rulla in för många och för tätt för att jag ska veta vilket jag ska ta och om jag ens får det vill jag riskera ett annat. Well you get the picture.

Idag är det tex. en intervju på ett säkerhetsföretag klockan 14.00 i stockholm.
Jag är garanterad 11 000 före skatt och det är cirka 8000 efter skatt, vilket ger mig ett lättare liv ja!
Men sen har ju även andra heltidsjobb som har grundlön vilket ger mer i månaden ringt eller ska ringa nästa vecka också.  snurrigt är vad det är!
men det löser sig.

Något annat som är klurigt är att urskilja vad man känner och tycker kring förhållanden till människor.
Samt jag tror jag skulle må bra och lära mig mycket av att bo själv, men det kommer riskera att förstöra saker eller såra honom. Det vill jag absolut inte.  Kan inte tänka mig något värre än att ha delat ett liv med någon och sen såra personen.  Jag hoppas jag vet vad jag vill snart så att jag kan sköta det på ett bra sätt, och att allt ordnar sig till det bättre. En bra ingrediens och start i ett förhållande är att älska varandra.  CHECK CHECK!
Men resten då, vart tog det vägen??


Nu är det slutpratat om det! Lite kan man dela med sig av men resten är privat.

Jag tycker faktiskt att ni kan säga lite i kommentarfältet om vad ni gjort de senaste dagarna? Något kul? Något nytt jobb? Tränar något speciellt? Vem vet ni kanske ska gifta er ;)?



XoXo Joss





Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!