Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

tittut!

Hey!
Ja det var fan mig som vanligt inte igår jag skrev. Har sina förklaringar. Som jag inte tänker dra här på bloggen öppet.
Till viss del beror det såklart på att jag jobbat som en gnu, men även att jag försökt röja här hemma.
Nu har jag iallafall ett sovrum, som är färdigmålat och klart.
Nu ska jag bara få bukt med resten av stället. Ska köpa billiga svarta ikea hyllor om 12dagar då lönen kommer så att mitt vardagsrum kan få lite personality! Ska ställa ljus och kort därpå. Ska även skaffa någon form av stor tavla längra fram!
Har även tänkt införskaffa ett svart nattduksbord! Kan ju inte ha en ful stol förevigt. hehe!
Sen behöver gaderoben några linnen för 99kr, ett par stretch shorts för någon hundring, digitalkamera för 700kr och sen är det klart för ett tag framöver.  Stefan ska få hälften av sina pengar denna månad och resten nästa. Så behöver jag inte ha det hängandes över huvudet längre. *skönt*


Sen känner jag att det är dags att förändra utseendet på bloggen igen känns så ouppdaterat och tråkigt. måste fixas.
Men det blir i sinom tid när orken finns.  Nu , ska jag slänga mig ner i badet och köra lite tjejfix och sen kommer Stefan och hämtar upp mig efter han slutat för vi ska se lite film hemma hos honom.   (gud vad det känns konstigt att säga) har alltid varit hos "oss" nu är det hos honom.  Aja , vänjer mig om ett tag.

Kampen mot fetman har börjat på riktigt nu, ska fixa till min kort på sydpolen igen och fortsätta gå till och från jobbet. Kommer göra susen nu när det inte finns godis hemma tror jag! 
Kommer inte längre väga mig utan kommer köra måttbandet i ett par månader och när jag börjar känna mig nöjd kommer jag ställa mig på vågen!

XoXo Joss!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!