Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Nästan klar!

Nu har jag bestämt mig för en enkel header. Däremot så är det för kontrast skillnad mellan resten av designen.
Den vart lite luddig och suddig , får redigera till det vid senare tillfälle :)!

Det är redan två dagar inpå veckan och jobbet har inte hört av sig. Jag behöver minst 3dagar till inför nästa lön för att kunna göra något kul förutom att äta. Jag är trots allt ungdom och vi vill ha saker för oss som oftast kostar pengar. Denna månad är det lugnt, men jag oroar mig alltid inför nästa också. Speciellt såhär i början.

Igår var jag hos Emelie.M  det var trevligt och välbehövt. Jag fungerar liksom inte riktigt utan umgänge. Är så social av mig att jag mår psykiskt dåligt om jag inte träffar mina vänner ordentligt. 
Dock inte varit hos mig felet ligger denna gång alls.  Får hoppas saker blir bättre. Är iallfall glad att Emelie bjöd över mig så att jag fick lite distans till allt annat. Tack gumman!

Om jobbet inte ringer mig imorgon kommer jag att ringa och ta veckan off, för att åka med Stefan till hans farmor och farfar i Nässjö. Tror det kan vara bra för oss att komma iväg till en den mysiga stan igen! Pluss att det ska bli så trevligt att träffa dom igen, och att få vare ute och gå med hunden deras. Älskar den lilla sparveln. 
Det kommer få oss att glömma allt jobbigt för ett tag, men väl hemma är det nog dags att ta tag i det.
Det som blir , blir och vi får hitta ett sätt att leva med eller utan varandra. Tyvärr har det gått så långt att vi inte vet ut eller in. Får hoppas vi vet vad som är bäst snart.


Anyway, idag blir det troligen träffa jocie o lina vid maren visar sig!

Nu blir det dusch iaf.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!