Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

I wont quit life it gets better!

it has to..

Hey peops! vad har ni haft för er de senaste två tre dagarna ?
Jag har bara jobbat som en gris, svettigt som fan! Tror att vi behövde den lilla skvätten regn som kom idag.
Kanske det blir en såndär behaglig värme igen!
Kan ni tro att jag fortfarande inte tagit mitt första dopp? det är ju sjukt.
Måste få det överstökat snart, det är ju trots allt skit skönt och där jag trivs bäst om somrarna.
Men jag har väll inte riktigt haft lust med något, får skylla på det!

Nu är det bara sju dagar kvar till lön, skönt! Behövs penga klirr i kassan BADLY!
3kr på kontot och 150kr i plånkan tack vare mamma som betala igen en telefonskuld till mig. (tack)
Känns jobbigt att be om pengar. I hate it. men snart behöver jag inte det längre och stefan kan få allt han ska ha av mig.

Dessutom ska jag handla ikea hyllor, lite kläder, och definitivt gå ut och göra stan osäker åtminstone en gång innan jag oroar mig för mat. Jag behöver det känner jag.
Hoppas bara mina vänner vaknar till snart och slutar lämna mig utanför så mycket, jag har inte gjort något för att förtjäna det direkt alls. Så känns väldigt pissigt.
Men som alltid så ordnar det väll sig tillslut.

Det är nog lugnt är ju lite över 15,000 som kommer in så jag klarar nog denna månad fram till nästa 15 galant. kanske till och med får lite undansparat. visar sig.

Nu ska jag ge upp filmtittandet och lägga mig i min ensamma säng och sova så hårt som det bara går innan det är dags att tvätta imorgon bitti. 
Synd att jag inte kunde träffa emelie idag men hon har vänner omkring sig ikväll iallfall så det känns skönt, men tror jag hade behövt hennes sällskap lika mycket för hennes del som min. Skulle eventuellt ses imorgon får hoppas hon är en show och inte en no-show som de flesta andra.  Puss på det.

Nu sova sova säng säng!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!