Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Uppe med tuppen!

Jajemen det kan man garanterat säga att jag är. Klockan är nu 06.36 och vore det gymnasiet hade jag varit vaken nu iaf för att gå till skolan, men nu är ju situationen som den är och jag sökte jobb till mitt i natten.
Fick 2,5timmes sömn ungefär, men no worries, då har jag tid att ringa utbildningen,socialen,kanske lite jobb,träna vid nio/tio och ta mig en massage på spat! Välförtjänad anser jag.

Undrar bara vilken jag ska ta men jag tror det blir en 55minuters massage jag!
Är ju trots allt ryggen som är dålig inte hygienen. :)

Träningspass då, hm tror faktiskt jag slänger mig in i gymmet i ett par timmar nu när ingen typ är där! Sen efter så duschar jag och tar min massage. Får nog ta med en smoothie eller något ätbart till gymmet så jag inte drop dead efter ett långt pass sedan. Speciellt på så lite sömn nej sånna risker tar vi inte.

Vad ska alla andra göra idag?

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!