Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tupplur är ett bra påhitt!

Jag har aldrig kunnat riktigt sova i en soffa eller helt random sådär för att jag är trött om det inte är kväll och jag verkligen ska sova. Men nu idag hann jag vara vaken till fem och sen slockna jag och sov tills nu! fyfan vad härligt det var. Bör notera att jag hade Trixi på mig hela tiden sovandes med mig, för enligt henne har både jag och Stefan märkt så är det sovdags när "mamma" sover. :) SÅ SÖTT!


Ser ut som saker kommer lösa sig och det känns great! Får bara hoppas att jag slipper stå utan pengar, söker jobb som en dåre! Nästan att man vill komma in i Eskilstuna för erfarenheten av studier och bo själv. Tror jag skulle växa mycket som person , men allra helst vill jag komma in i Flemingsberg för jag vill att mitt och Stefans förhållande ska hålla. <3

Nu är det dags för Fredagsmys dvs. först ska de handlas lite frukost och goda korvar att ha i soppor, och sist men inte minst någon läsk tror jag. Är inte så sugen på godsaker men något lär det bli.
Det första jag gör imorgon är att gå till gymmet nu får det vara nog med de här fasonerna! Kommer ju förlora vikt men bli klen om jag inte bygger på min uthålighet.

Vad ska alla ni andra 30personer som läser göra ikväll?



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!