Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Titut!

Hello darlings!

Nyår var fantastic och spenderades med min älskade sambo, Malinski,Madde och Stefans barndomskompis Ville.
Började med lite drinkar och guitar hero hemma.
Fixade även både malins och maddes hår också. Båda vart adorable.
Sen gick vi ut och avfyrade lite fyrverkerier och drack lite Asti skumpa, men öb:s fyrverkerier var lite skumma en skjöt iväg åt alla hår och lämnade ett fint märke på mitt ben och brände sönder mina nya röda leggins så nu måste jag beställa nya sen. Just great hann använda dom en gång.
Sen gick vi tjejor i kylan ner till Stanleys i stan för ett par timmars dansande som sluta med att bli 200kr inträde och 1,5timmes dans. = vi borde gått tidigare och Stanleys borde inte ha sådant inträde på nyår med tanke på hur mycket dom tjänar på all öl och sprit dom säljer i barerna och hur mycket gaderobpengar dom drar in.

Förutom en okej nyårsafton så hade jag en underbar Bio-kväll med Alex igår. Vi såg Sherlock Holmes på Heron City. Filmens betyg blir 4/5.

Och som ursäkt för dålig uppdatering bjuder jag på en bild ifrån kvällen igår.



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!