Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Time to exercise!

Hello cupcakes.

Nu är det dags igen , träna träna träna.
Since jag ska hoppa utbildningen och söka försörjningsstöd och aktivt söka jobb tills dess att jag kommit in på rätt utbildning så kommer jag ha rätt mycket dötid för mig själv och då ska det tränas har jag gett mig fan på.
SÅ har beställt en yoga och pilates video ifrån ellos, batning eller värdestabiliterings piller ifrån gymgrossisten.
För att jag aldrig ska kunna undkomma!! Men just idag är det Pilates på sydpolen som gäller klockan 19.00-20.00!
Ska bli kul! Ska börja gå mer själv , ingen har ju tid längre och jag kan inte sitta och häcka hemma.

Så vad säger ni packa packa sätta upp håret och dra? ja jag tror nog det :)


Utöver det : Ska göra högskoleprovet för att försäkra mig om att jag kommer in på utbildningen. Även om man söker innan man gjort det så har dom till juni att se vilka som ska komma in och gör jag det i mars eller april vad det nu var för datum så borde det synas för skolorna sen också och garantera mig en plats.
Så Eskilstuna, Gävle , eller Flemingsberg here I come.

För er som undrar hur förhållande ska hålla, ja det vet jag inte heller.
Vad jag däremot vet är att man måste ibland sätta sin framtid före kärlek.
Håller det så är det underbart om inte blir det till att sörja , och fortsätta leva vidare. Vad mer kan man göra?
Pendla är för dyrt.

Nu fixa sig och gå


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!