Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Time to take care of me!

Ja det låter sjukt egoistiskt, men allvarligt så skiter jag i det just nu!
För jag har inte gjort annat än tagit hand om alla andra runtom mig hela mitt liv. Jag har varit allas bollplank och tagit en del skit emellan.
Det finns dom jag sållat bort, men jag har aldrig sållat bort folk ur mitt liv, med vilja. Jag har kämpat med blod svett och tårar för att behålla vänner.
Men jag orkar inte mer! Vill ni något vet ni vart jag finns.
Jag ska finna mig nya vänner under ett par år nu, ska börja välja omsorgsfullt igen!
Finns dock de som jag alltid haft med mig sen tre, fyra år ända upp till 12 år tillbaka. Och ni vet vilka ni är!
De är guld värda för mig. Vissa är för långt bort tyvärr.


Det är dags för träning, bättre vänner, mer ut och lev istället för att sitta i en soffa och bekymra sig!

Så idag ska jag göra mig fin! Vilket jag inte gör när jag jobbar haha. svettig och en hästsvan.
Så nu ska det sminkas och fixas! Sen bär det av till mamsen i älvsjö och sen vidare för att kolla in lite folk som sjunger i storstan!  Blir nog mys!

Kommer jag få se min bror igen också.  Han är bäst!

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!