Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hallå!

Inte mycket har hänt sen sist faktiskt. Jag har jobbat fyra timmar *suck* . Vart hemma och hos Stefan!
& Igår kom Malin hit, oh min kära malinski. Som jag saknat den kvinnan!

Vi satt hemma och poppa lite musik, och tog ett par drinkar. Sen bar det av till Olearys för Malin ville bjuda på middag.
Så gulligt av henne!  Vi tog en sallad med strips bredvid som vi delade på.
Tanken var att gå och dansa sen men vi vart så trött efter maten antagligen för alkoholen innan så vi gick hem i regnet istället.  Malin gick och la sig och jag kollade filmen "festival" i sängen.
Trots vädret och trots tröttheten där på kvällen var dagen helt klart värd.  Finns ingen som Malin!

Fick även en inflyttningsblomma och en latte av henne när hon kom. Så söt.  Gjorde min dag!

Här kommer lite bilder.   

XoXo Joss









Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!