Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tandvärk is a M*tha*ucker

Ja eftersom jag anser att det ordet är lite väl att ta i egentligen så halv censurerar vi det.
Men jag tror inte jag behöver säga så mycket mer än det faktiskt.
Lagade nyligen en tand för ett par månader sen min andra lagning eller första? minns inte någonsin iallafall, nu har jag goda skäl att tro att under den lagningen är det nu ett nytt hål.   Great, you sertenly did your job? *not*
Jag kanske inte religöst borstar tänderna det gör typ ingen, men jävligt ofta iaf varje morgon och varannan kväll.
Vi är alla trötta ibland och bara lägger oss utan tanke på gaddarna. Erkänn..

Anyways skulle ju inte säga så mycket om det haha där ser ni hur det gick, det gör iallafall jävla ont när det ilar så fort man tuggar längst bak eller nuddar med tungan så imorgon ska jag ringa folktandvården och boka en tid , då dom ännu en gång kan få bedöva mig så att halva ansiktet känns helt förlamat.  


GUD JAG ÄLSKAR ATT GÅ TILL TANDLÄKARE! <3

Nu ska jag upp om 6timmar så dags att borta tänderna och däcka på huvudkudden.
Imorgon är en lååång dag.

Toodles.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!