Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

One step forward and two steps back.

Ja rubriken säger då allt.
Jag har slutat på ännu ett jobb, och jag vet inte varför inget går som det ska.
Det har aldrig varit att dom känner sig missnöjda med mig, utan jag blir alltid besviken på jobben , eftersom jag alltid lyckas ta jobb utan att tänka två gånger innan.

Däremot ska jag återgå till mitt extra jobb med fast lön som jag hade tidigare. Fick bra betalt märkte jag när pengarna rullade in, så även om det är rätt tråkigt vissa gånger får jag bita ihop och köra. Vill inte ner i den svackan igen när man inte har pengar och aldrig kan göra något med någon.

För övrigt ligger flytten på is, dels för att jag inte har heltidsjobb längre, men även pga. att det går så bra mellan mig och Stefan nu att jag verkligen inte vill göra något förhastat.
Jag trodde vi behövde distans, men det vi behövde kanske bara var a smack in the face, för att vakna och se varandra!




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!