Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Oioi!

Nu såg jag precis att jag inte fixat klart med designen men det kommer sen när jag har tid och ork.
Jobbar faktiskt numera. Det är stor skillnad mellan att plugga och jobba. Visst när du jobbat dina nio timmar är du klar för dagen men då är du också helt slut vilket resulterar i att du inte gör något annat resten av kvällen förutom att äta lite och sen gå och sova.

Så designen på bloggen, och träningen har det inte funnits tid för.
Ska försöka satsa på ett sim-pass åtminstone imorgon. Om det inte blir så ska jag minst ha tagit en promenad idag och en imorgon medens solen är framme.

Jag måste komma i form!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!