Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

fågelkvitter och sol, vår?

Godmorgon!

Jag vet inte om man ska kalla det vår ännu. Vad tycker ni?
Jag menar kylan är ju kvar fortfarande till viss del, iaf på kvällarna!
Däremot så har vi fått mycket sol kring lunch och eftermiddagarna.

Svårt att bestämma sig tycker jag, men om jag skulle kalla det något så är det iaf inte vinter så det måste vara vår.

Igår vad jag över och firade min kära mormor. Utav oss fick hon en fotoram med tre bilder där hon skrattar på olika sätt i svartvitt och redigerade så de såg antika ut. Vi slängde till med en bukett rosor också! Sen fick hon ett utdrag av det jag skrev på bloggen igår som personligt brev. Det fick hon däremot inte läsa för hela tjocka släkten utan det var menat för henne only.
Jag hoppas verkligen att hon gillade presenterna:)

Idag var första gången på länge som jag vaknade av mig själv tidigare än 11. Måste säga att det var sköönt.
Nu ska jag fortsätta redigera den här bloggen, och sen göra linsgryta för halva veckan! Ska nämligen försöka köra det lite.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!