Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

morgonstund har guld i mun?

"Isint that an old saying here in sweden?"

Jag tycker det är lite sisådär med om det stämmer eller inte faktiskt.
En del människor vaknar utav sig själva redan vid halv sju och går upp. Det spelar ingen roll om dom gick och la sig vid ett utan dom stiger upp pigga och glada ändå. Speciellt äldre människor.
Andra ligger och sover en helt orubbad sömn tills dom vaknar upp klockan fyra på eftermiddagen och inser att dom missat skolan och stängt av alarmet fem gånger.
Resten är som jag I guess jag kommer upp även om kroppen säger nej , men sen är jag inåbar för annat än det allra viktigaste halva dagen och hyperenergisk en timme mitt på dagen , som sedan slår över till total zombie koma. Sen beroende på vad mitt liv består av för tillfället är jag mer eller mindre irreterad.
men direkt första minutrarna på morgnonen och den där hypenergiska timmen så är jag glad som få.

Nog om det nu över till dagens schema!

Gick upp 09.05 och slängde mig in i duschen nu sitter jag här med en mörkfralla med ost och ruccola sallad på!
Ruccola gör substitut för Herr.Paprika idag.  Om två koppar kaffe ett tjejpiller, smink o kläder så är jag iväg för att möta dagen. 

Jjag beger mig till skolan om cirka 45min. (vilket innebär pronto med de två sista frågorna jag ska svara på) 

CASE- passet på Universitetet börjar 13.00 och håller på till 14/16 *minns inte riktigt sluttid*
& lite tillbaka blickar från förra veckan säger mig att jag åker buss från Odenplan dit, för att jag tvivlar på att hissen är fixad.  *ryser*

Efter skolan ska jag försöka samåka med Mickis hem.  Väl hemma är tanken att jag ska läsa lite ur malmgren inför tentan och sen sticka iväg för en timmes simmning. 
När jag simmat består nog allra troligast kvällen av läsning och gå och lägga sig runt 10.30.


Dagesn outfit ? blir nog svart tunika, rivna leggins (designade så) och min nya zebra/leopard scarf ifrån ellos. 
Tunika - indiska
Smink: smokey eye

Nu när jag jobbat så hårt med att få få bloggen fixad (blogg.se har krånglat för mig) så måste jag ju få veta vad ni tycker om designen?? Ska självklart byta lite typsnitt osv , men färg och bild är det som ska vara skalet.
 

nu blir det till att skriva de sista frågorna och sen packa ner datorn och skynda mig med smink osv.
Jag håller tummarna för att min dag ska gå bra.

Over and out


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!