Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Låååååång dag.

Rubriken säger allt!
Först var jag rätt taggad på CASE -lektionen som jag nu förstått är en självtänkande och diskussions lektion.
Dvs. finns inga felaktiga svar!  Vilket i sig säkerligen är väldigt givande och roligt, men det tyckte då inte jag idag.
Först hamnar jag med en bra grupp tror jag men det visar sig att två personer anser att deras syn på dilemmat i texten är ett bättre sätt att se på det och jag kände mig lite ufryst i diskussionen eftersom när jag väll kom med mina väl formulerade svar så var det inprincip de andra två som ens försökte lyssna.

Uppfatta inte det ovan fel nu , utan jag gillade alla personligen som var i min "lilla" grupp på lektionen så det var inte det. Utan det var inte så givande för mitt eget deltagande i lektionen.
Sen hade vi en stor diskussion i klassen i exakt 1,5timme vilket kändes som en evighet. Jag kom aldrig till skott att våga räcka upp handen och förklara min synvinkel även då jag som alla andra även hade en stark sådan.

Kortfattat : Lektionen idag gav mig ingenting.

Slutade dagen trött och hungrig som ett as, vilket berodde på att jag kom hem för sent igår och sen blev jag övertrött och "pigg" vilket ledde till att jag inte kunde sova förräns 4, halv 5.  Dessutom hade jag bara en fralla i mig under hela dagen , så direkt när jag kom hem blev det lättlagat nämligen pankakor! *yumyum*

Har varit hemma cirka två timmar men inte gjort något pluggande ännu så nu bestämde jag mig för att dra igenom malmgren och skriva ner lite viktiga ord och sådant. 

Stängt av tv:en - check
Block framme - check
Kallt kaffe :S - check
trött - check

Med det ur vägen är det bara att köra igång.
Talk to you later!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!