Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hej alla nära!

Japp nu så pustar en trött Jossan ut för dagen!
Det har varit segt och jag har varit till viss del lat, men nu har jag fått ihop två någorlunda perfekta sidor utav tre som är min uppsats. Den sista sidan ska skrivas imorgon efter skolan och kommer bestå av en slutsats och källförteckning.

Vad det gäller gruppmötet imorgon så får jag läsa på tåget och matrasten, och bensträckaren.
LPO94 och kapitel 4 så det sitter någorlunda och jag kan mer aktivt denna gång delta i min grupps grundarbete för det muntliga på Fredag. Finns det ingen vila??

PO-dagen gick som smort idag, men var nästintill värdelös. Eller nej det var hårt, men den kunde kortats ner 2timmar. Jag sket som sagt var i bussturen eftersom den inte var obligatorisk och jag bor för fasiken här *skratt*

Ska vi köra en dagens irretations moment??
Ja , det tycker jag!

Dagens irretations moment:  Tanten på bussen hem!
Yes you heard me. Jag störde mig på en stackars gammal försvarslös sjuk tant.
Och vet ni vad , det hade jag all rätt att göra.   
Jag satte mig på bussen i centrum och hon kliver på vid andra stoppet "köpmangatan" Det fanns två säten tomma framför mig och ett bredvid mig , bredvid mig låg min handväska och en irreterande göra ont i tummen när jag håller den mapp på.
Anyway, tanten kliver på med sin rullator rullar in den i hörnet och sätter sig där , och halva vägen fram till tredje stoppet ställer hon sig vid mig som har hörlurarna i öronen och säger flertal gånger innan jag förstår att hon står vid mig "ursäkta jag vill sitta här".
Jag flyttar min väska blir smått irreterad eftersom det fanns lediga platser framför mig men finner mig i situationen. De kommande tre stationerna sitter tanten sur som fasiken bredvid mig och sneglar på mig och allt jag gör tills hon tillslut flyttar tillbaka till platsen bredvid sin rullator och jag stiger av nästa station.
Kunde inte jag som också var helt slut kunna få sitta där i lugn och ro utan att bli dömd utav bara helvete ?
Tanten ska vara glad att jag fått en vettig grundvärdering av min familj, vilket är enda anledningen till varför jag inte sa något till henne. Jag är för väluppfostrad i att respektera äldre så det gick inte.


Nu lämnar jag er med tanken på tanten!
För nu ska jag sova i tid för en gångs skull.

Sleep tight.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!